Friday, February 6, 2009

So Say We All..

İsim bulma konusunda tam bir beceriksiz olduğumu sanırım anlamışsınızdır. Tan başlamadan önce isim seçme bölümüne gelmiş olmama rağmen, tan bittikten sonra anca bu ismi bulabildim. İsim bulma konusunda her zaman verimsiz olmuşumdur. Zaten yıllar önceki balığımın adı "balık", muhabbet kuşumun adı da "kuş"tu. Şimdi olsa yine aynı ismi koyarım. Sonuçta nüfus müdürlüğünden tasdiklemiyoruz ya. İstediğim an değiştiririm.

Blog'a isim vermek ise biraz daha farklı. Sade ve vurucu bir şey bulmalısın. Niye? Çünkü kolay ezberlenmeli, akıldan çıkmamalı, yaratıcı olmalı, marka değeri olmalı vs. vs. Bütün bunları "Kendini Markalaştırmanın 50 Yolu" tarzı kitaplardan öğrendim. Bilmem başarılı olabilecek miyim, bunu zaman gösterecek.. Zaman her şeyin ilacıdır derler (bi yıllardır süregelen baş ağrıma ilaç olamadı).

Herkese merhabalar demiş miydim? Merhaba falan. Bu blog'u sık kullanılanlarınıza eklerseniz, üstüne bir de takip ederseniz şahsen çok sevinirim. Niye? Herkes okunmak ister. Yıllardır yazarlık yapmış biri değilim. Sadece bir senem profesyonel yazarlık yaparak geçti. hani 2 sene olsa "yıllardır" diyebileceğim. Şu haliyle kurtaramıyorum. Yazmak güzeldir. Zihni açar, düşünce yollarınızı geliştirir, kendinizi daha iyi ifade edersiniz vs. vs.

Daha ilk post'tan uzattıkça uzatıyorum. Kısa keseyim. Bu blog'da başta
uzay ile ilgili haberler olmak üzere müzik, sinema, hayatın içinden (çok klişe oldu yahu) yazılar yer alacak. E alsın bakalım.

No comments:

Post a Comment